måndag.

0kommentarer

Lärde mig precis att man ska dricka cirkus 6 koppar med kaffe för att förebygga hud/bröstcancer. Kanske får man ett magsår istället, men vad gör det? Trött som en gnu idag därför tog jag till mig det ACE-killarna sa och siktar på kaffechock. Annars då? Allt bra här, fina fisken. Uttern har då allt tagit bort sin facebook igen, upptäcktes då hon skulle taggas i en mängd snygga bilder igår. Det tog dock någon minut innan jag fattade hur läget låg till. Så antar att jag får hålla dig uppdarerad här då om vad du missar...hah..eller har du slutat läsa bloggish med?
 
Jag är i ett läge där jag blir neeeeedy (som min fina vän hade sagt). Jag saknar och drömmer om att han är nära. Vaknar med en känsla av nästan tomhet. Just nu känns två och en halv vecka som en hel evighet. Tiden smyger sig fram sakta, sakta. Fast forward -----> tack. Lustigt egentligen, hur det blir som det blir.
 
NU arbetsgivarintyg för fulla muggar.
over and out
f.
finafinafinafinaste Lundet.

Kommentera

Publiceras ej