Måndag.

0kommentarer

 
Känner mig ungefär som på bilden. En aning skev alltså. Somnade sent och var helt virrig i knoppen imorse. Glömde typ allt känns det som. Känner mig nästan naken då mitt childhoodarmband och barncancerfondenarmband ligger hemma på badrumshyllan. De sitter alltid på armen men just igår tog jag av dem av någon jäkla anledning. En piss i Mississippi kanske ni tänker, och det är visserligen helt sant. Glömde även mina glasögon och det är massor med mindre bra. Jag kör nämligen idag och misstänker att mina ögon kommer vara lagom aströtta runt fyra då bilen ska rulla hemåt. Menmen det ska nog gå fint. Behöver som tur är inte läsa på skyltarna i alla fall, det är bara att köra. Haha.
 
I eftermiddag kanske Ellen kommer på besök. Hoppas på det, vore himla skojigt att babbla lite. Hoppas dock att min kära lillebror har plockat ur diskmaskinen vid det laget. Man vet aldrig.
 
Jaja nu ska jag försöka underhålla mig med något. Är klar med avrapporteringen så det är väldigt skönt.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej