Kidnappad

1kommentarer

Tisdagen, min födelsedag, var en av de absolut bästa dagarna på länge. Det blev ingen middag i Kalmar med mamma och lillebror.. Mina underbara tjejkompisar hade förberett och planerat en överraskning "utan dess like" haha. Blev kidnappad av Tove och Utter och så for vi mot Kalmar, nervöst satt jag i baksätet och hade nada aning om vad som komma skulle haha. Skräckblandad förtjusning så att säga. Efter parkering och köp av parkeringsbiljett så gick vi mot stationen....(skulle vi med ett tåg?!)...stannade utanför för att "sola lite" som Tove sa...Min mage var uppochnervänd av all nervositet haha. Sen ser jag Sara komma mot oss ifrån Stan, hälsa krama skratta...Jag vänder mig om för att se om jossan kanske lurade någonstans och ser då istället MIMMI komma runt hörnet på stationshuset!!!!!! Skrik, kram och skratt! Sen kommer även Jossan, Amanda, Anna och Sofie. Hela ligan. Så otroligt fint! Vi gick sedan till Ernesto (så jag fick min pizza haha..). Fick så finafina roliga presenter av mina filuriga vänner. Bästa överraskningen jag varit med om, någonsin ska jag säga er. Helt ovetande om att mamma haft kontakt med allihopa och planerat hur allt skulle gå till.

Gårdagen spenderades med Mimmski, rundtur i lilla måset och sedan for vi in till Kalmar för picknick i hamnen och en tur på stan. Sen for hon mot Helsingborg igen och jag körde hem och la mig i solen. Ser därför något bränd ut idag. Trodde inte solen var så stark mellan 15-16 men jodå, det var den. Kräfta och ojämn bränna all over. FIN dag ändå, så sjukt bra.

Fick också världens finaste blomsterbud av finafinafinafina Joel.

Det avr min dag lite kort.
Nu ska jag jobba sen blir det hem vid lunch för att gå på begravning klockan 14. Usch och fy. :/

over and out
f.

1 kommentarer

sara

06 Jul 2012 05:56

haha ja vi lyckades verkligen att överraska dig, shit så roligt det var, både att se din min och hela kvällen :) önskar nästan att jag hade spelat in ögonblicket när mimmi kom runt hörnet, det var så jäkla roligt att se!! :)

Kommentera

Publiceras ej