kaffe.

0kommentarer

Huvudvärk. Bieffekt av inflammationen i lilla magen. Får inte heller dricka kaffe. Kaffe som är lite av mitt nöje här på jobbet. När jag får tråkigt, ja då går jag och hämtar kaffe. Men icke sa nicke. Om doktorerna/mamma får bestämma så är det nada kaffe på länge. Inte bra för magen. Buhuhhuhuh. Vet ni hur mycket man saknar denna sak? JÄTTEMYCKET. Insåg igår att jag har nog varit lite smått beroende av denna dryck. Huvudvärken däremot blir ju inte bättre av att kaffe saknas i min vardag. Snarare värre. Detox. Japp, jag har detoxat mig från kaffe de senaste fem dagarna. Det är helt sjukt vilken inverkan det har på humör/orken. Huh.
Menmen det blir nog bra det med. Haha. I-landsproblematik indeed.


Idag fyller för övrigt Bästa bexen år!! Hipphurra för henne idag! :D

over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej