It's true, we make a better day, just you and me.

0kommentarer

Fint med allsång såhär på eftermiddagen. We are the world spelas på radion för tillfället och både jag och Maria stämde in i den fina låten. Haha. Tur att vi är ensamma här i vår kontorslänga. Det är 27 grader utomhus och jag vill inget hellre än att komma hem och åka ut och picknicka med mamma. VILL HA SOL. Sen det att jag har en liten mini-semester framför mig känns också väldigt fint. Skönt med ledigt.

Igår var finfina Ellen på besök och vi babblade på som alltid. Fikatime och sol-lapande blev det med. Tänk att vi känt varandra från det att jag föddes (Ellen är cirka 4-5 mån äldre än mig). Tillsammans har vi skrivit nästan en hel musikal, vi har lekt mängder med olika lekar på ängar och vid fina bäcken. Smedstugan var som ett paradis för vår fantastiskt stora fantasi. Vi har paddlat kanot, åkt massor med skidor, skrattat, bråkat, varit med om en storm på sjön ("storm"), mött rädslor och även övervunnit dem. Ja listan kan göras lång.

IMORGON är det äntligen onsdagen den tjugofemte juli. Börjar bli nervös, på ett bra sätt så klart. Det har väl börjat sjunka in i skallen att jag ska åka cirka 12 timmar hemifrån rakt upp i vårt avlånga land. Det är typ en halv flygtur till Australien. Skitlångt. Hemfärden tar dock bara 8.40 timmar haha. Men det är det värt. Det är cirkus jättelänge sedan jag träffade den där finafina filuren och jag längtar så! Det blir kalasfint. Dock uppstigning nästan olagligt tidigt huh. Får sova på tåget.

Nu är det snart hemfärd woopwoop.
over and out
f

Kommentera

Publiceras ej