HOST.

0kommentarer

Det är hostattacksinvasion på jobbet. Det är inte jag som hostar utan alla andra runt omkring. Thomas har legat sjuk i värsta influensan och Anders hostar snart ur lungorna. USCH. Vill verkligen inte bli sjuk. Speciellt inte i denna äckliga, åskiga, värmen som är nu. Dock har huvudet inte hängt med idag och ögonen är speciga. Migrän på ingång, smått hela dagen. Kan känna hur det ligger och trycker. I-landsproblem kanske men ändå.

Pratade med Norrlandet igår och längtar SÅ mycket efter att åka bort. Ska bli så kul att se hur allt är där uppe, haha, sen är det ju ett otroligt stort + att få krama och pussa lite(eller mycket) på den där fine. Ska även luncha med Emmy på ditvägen och träffa Johoney på hemvägen, BIG LIKE på den. Mehehe. Sen vet jag att en otroligt efterlängtad person bosatt i Oslo dyker upp i måset inom de närmsta veckorna, stort LIKE på den också. Även Emmypemmy kommer hemåt. Det är fint med sommar allt. Sen ska jag ta mig en tur till sundets pärla också inom en snar framtid vilket ska bli så himla kul! Speciellt då jag börjar få lite abstinens, eller vad man nu ska säga, efter ligan där borta! Galenskap och roligheter så att säga. Ska även gå på 40årskalas, skojskoj, Lars Winnerbäck och massa annat skojigt.

RÖRIGT indeed. Men det är som jag är idag. YEPYEP.
Har överkonsumerat kaffe idag också i hopp om att det ska bota min skallebank. Än har det icke lyckats, men som man säger "hoppet är det sista som överger människan"... hah.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej