HOJT.

0kommentarer

Jaha helgen är över på ett kick. I fredags somnade jag runt halv nio på soffan och sov sedan till nio morgonen efter, härligt! Lördagen bestod av Kalmartripp med ma&pa, strosande i hamnen, restaurang och uteserveringsbesök + fyndning till mitt rum här hemma. Rummet blev kalasfint och kvällen slutade nere på Sömvägen med spontanfest, otroligt trevligt. Nattbad/nakenbad(av vissa..haha) + fyllebränboll och spökvandring. Alltid lika skoj! Idag, söndag, så har farmor, morfar och Ann-Marie varit här och firat mig lite. Massa mat och prat, helmys. Nu ska jag kolla fotboll + jobba lite hemifrån (duktigt värre!). 
Världens tråkigaste inlägg, men kände på något vis att jag ville visa ett levnadstecken, så här är jag. 
 
 
På tisdag blir jag ännu ett år äldre jisses. Men jag är glad. Kvällen kommer bjuda på favoritrestaurangbesök tillsammans med mamma och simonpimon då pappa är iväg på jobbmojs. Längtar redan efter den stenugnsbakade pizzan med parmaskinka, ruccola och parmesan....mhmm.
(Mimmi jag måste nog erkänna det att den är nog den enda pizzan i typ världen som slår ilBrutale pizzan). 
 
NU jobb. 
sen sova
godnatt
over and out
pusskram skumbanan
/ f. 
 

Kommentera

Publiceras ej