födelsedag,

0kommentarer

Idag är det min tjugoandra födelsedag. Den började superfint med sång och paketöppning tillsammans med familjen. Det blev ett helt gäng nya träningskläder ifrån NIKE, love it! En biljett till Lars Winnerbäck, fina saker ur barncancerfondens "give hope"-kollektion samt en inlineshjälm.
Strålande sol utomhus och ett telefonsamtal ifrån bästa vännen i Ramlösa lös upp morgonen ännu mer. Fått mängder med hälsningar på facebook, helt otroligt egentligen, men det värmer i hjärtat. Blev uppflyft och firad av grabbarna på jobbet haha. Supersuperfint med andra ord!

Idag är också farfars dödsdag. Som jag skrev någon gång tidigare i vår så är det hela femton år sedan han gick bort...Jag var sju år. Time flies. Så jag tänker lite extra på farmor och även såklart fina farfar med den skorrande skånska dialekten.

Ikväll väntas restaurangbesök och mys med mamma och Simonpimon, finfinfint.

Nehe nu ska jag återgå till mina avrapporteringar, weeho.
over and out
f.
 
(SIST MEN INTE MINST: Jag måste bara tacka min finfinfina vän Lisa som har skickat världens finaste brev (riktigt brevpapper!!) och två fina böcker! Du är guld vännen, självklart hela tiden och inte bara för att jag fick paket och brev men ja, du lyste upp min dag igår ska du veta!) <3

Kommentera

Publiceras ej