ALLTSÅ.

0kommentarer

Damp. Andra gången ett inlägg försvinner för mig. Så otroligt störande. I-landsproblem you might say. Jag säger YES.
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev. Mer än att hjärnkontoret är bra segt är dock på jobbish idag. Men snart helg endast ÅTTA jekla timmar kvar...huh.
 
Annars är jag otroligt nyfiken på de nya nollooorna på logopedprogramet. Helt sinnes att vi ska ta hand om nykomlingar, känns som att vi nyss började. Men jag längtar så mycket efter T3, massamassa medicin och roligheter. SKA BLI SÅ KUL. Saknar lundalivet och min säng... Pratade med Glennis igår och oj vad bra hösten kommer att bli. Älskar att plugga, speciellt att plugga i Lundet, världens bästa Lund. Det enda jag inte längtar efter är vaccinationen för TBC. Dock otroligt nödvändigt men AAAJAJ.. SHAPE UP, hör jag en röst i huvudet ropa och visst är det så. I'm a big big girl in a big big world....eller något.
 
Rörigt värre även idag. Skyller på tillfälligt hjärnmos.
Nu taggar vi helg!! woopwoop.
over and out
f.
.
 

Kommentera

Publiceras ej