till utter.

1kommentarer

Detta inlägg tillängnas min fina vän utter som har tagit bort sin facebook tillfälligt. Jag tänkte då att du skulle få en uppdatering om vad du missat i mitt liv (hehe). Idag halvsov jag på föreläsningen som var i ett fruktansvärt oergonomiskt rum. Man satt på småsmå stolar som hade ett sånt där utfällbart bort du vet som satt på armstödet, med andra ord var det ett skitjobbigt litet bord för man fick inte plats med något på det. Föreläsaren är en riktig höjdare, lite smårolig sådär och får en intresserad av det han pratar om. Tyvärr var inte jag, och några till kanske, inte direkt på humör idag klockan 08.15, alltså lyssnade vi inte så mycket som man ska. Det blev wordfeud fight och även en hel del låttext summering, jag hann med "pussel", "the love is all around me", "sol vind och vatten" och även "nu kan du få mig så lätt". Otroligt givande. Nej men mot slutet lyssnade jag noga, och det där med minne är verkligen intressant. Det är så mycket man inte vet eller tänker på. Jag önskar att min hjärna varit mer mottaglig för information sådär klockan åtta på morgonen, men det funkar inte riktigt. Jaja nog om det. Efter föreläsningen så följde jag med Johanna till Malmö. Där åt vi på Jensens, otroligt smarrigt as always! Sen gick vi lite i affärer och självklart hamnar man vid en jobbig kassörska och åker på ett nytt body shop medlemskap....haha menmen fint med rabatter i alla fall. Sen gick vi på, hör och häpna, Claes Ohlsons där vi gjorde megafynd! Jag köpte en liten plattis för endast trettiofyra riksdaler och Johanna införskaffade sig en ny cykelkorg + lås. Ett ställe man borde besöka oftare, helt klart! När jag kom hem storröjde jag bland mina kläder. Det befann sig mer kläder i mitt rum än i garderoben, men nu så är det vikt och fint! Ja och sen återstår egentligen bara plöjandet av den vetenskapliga artikeln som vi ska redovisa på fredagens seminarium. Den var otroligt intressant och jag ska berätta om den för dig när vi pratar nästa gång! Jag hoppas kanelbullarna smakade fint, nästa gång får du baka utan mjölk och skicka ner hit till mig...! Sådär Uttski, jag hoppas du är nöjd med inlägget. Saknade er ikväll och önskar att jag hade kunnat varit med hos bexen och tacomyst! Får boka in en helg snart då vi ses!!!!
Over and out
f.
jag och laggen ännu en gång!
Bästa Uttski och jag i somras! <3

1 kommentarer

Uttski

11 Jan 2012 22:16

Bästa bästa fridaaay ! Du vet hur man får en att le, du får något lätt att verka svårt. Nej jag menar ju tvärt om, svårt bli lätt. Du gör mig glad och jag känner en otrolig tacksamhet för uppdateringen. Inte alla som ställer upp så för sina vänner.

Megapuss&Hallonsoppa!!!



P.s. clas ohlsson har alltid levererat.

Kommentera

Publiceras ej