the fire is out anyway.

0kommentarer

Idag har varit en otroligt fin dag! Började med upprop, fina människor och lunch. Sen blev det ny kurs, anatomi och fysiologi muchas nice! Gubben som höll i föreläsningen var näst intill pensionär och som mimmi så fint sa det "han låter som skelettet i mysteriet på greveholm när han pratar!", dålig andedräkt hade han med. Så mycket la vi på minnet efter introduktionen...haha nej men det blir nog en otroligt tuff kurs men förhoppningsvis ska vi lära oss massor på vägen! SEEEN for jag med Mimmski mot Helsingborg och var på en liten jobbintervju med konserthuset! Hör och häpna, jag ska börja jobba extra där SÅÅÅ KUL!!! Börjar redan torsdagkväll, weho! Skujigt. After that blev det att glo lite handbollsträning och sen kommer vi till kvällens höjdpunkt TACOS i casa della familia Jacobsson. Valet stod mellan bio och tacos, maten vann. Det är vad man kan kalla ett beroende av guacamole...Tummen upp för det!
Live love laugh.
hakuna matata, inga bekymmer.
gilla läget and shape up som min fina vän hade sagt!
over and out
f.
jag och två favoriter!!!
(insåg att mitt huvud ser aslitet ut med lugg och glasögon...)

Kommentera

Publiceras ej