sunday .

0kommentarer

Troubles will be gone.

Söndag. Även denna helg har varit kanoners. Chokladfontän, besök och hemmafest i fredags och gårdagen slutade med grekiskt tillsammans med Johanna, massa prat och sen partaj tillsammans med barndomsvännen Daniel och hans kompisar. Idag får det nog bli lite plugg, men det känns inte riktigt motiverande för tillfället.

Jag hade inte direkt haft något problem med att sätta mig på ett plan söder ut just nu. Jag vill inte ha vinter och kyla, skulle milt kunna säga att jag hatar kylan. Ändå så bor man i ett av Europas kallaste länder, typ. Jag hade kunnat åka till Moltaz i LA och haft sol hela dagarna. Men sen är man student och pengar växer tyvärr icke på träd. Jag hade också kunnat tänka mig få ett par sju-mila-klivs-stövlar om det är någon som har sådana. Tänk att ta ett kliv och hamna sju mil bort, tänk vad lätt allt blivit då. Önska kan man alltid göra, sen om det slår in är en annan femma.
Lite tallest man on earth. peppar plugg och städning! (mitt rum lyckas på något vis bli stökigt hela tiden...fattar icke!).
over and out.
f.
Familjen i Thailandet för cirkus fyra år sedan. VÄRME.

Kommentera

Publiceras ej