söndag.

0kommentarer

Var megaglad imorse då jag vaknade utan baksmälla. Mådde förvånandsvärt bra efter två dagars partajande, kul.
Hängde med en mindre pigg mimmski och hennes man och lärde mig bland annat hur man pocherar ett ägg. Sen slog dock bakisheten till på tåget och jag slocknade så fort vi rullat ut ifrån Helsingborg. Här hemma har jag bara legat och glott TBBT med guacamole och chirre - himla fint!
Gårdagen kan bara beskrivas som awesome, ännu en gång. Helsingborg sviker aldrig när det kommer till utgång och dans, eller ja inte annars heller för den delen. Är nog allt lite kär i den staden tror jag.
Fredagen var kalasfin den också, utgång i Malmö med förfest hos Amie. Dansade fötterna av oss på Babel, underbart!
Annars är allt jättebra, förutom den jäkla snön. Här var siktet inställt på värme och vår så kommer det en decimeter snö, inte muntert. Det är KALLT som attan också dessutom. Inte okej vintern.
Blev nerknuffad ifrån en bänk idag utav två puckon som inte fattade att de tog plats. Där satt jag och var nöjd med musik i öronen sen rätt som det är kommer det två nissar i dunjackor och ska knö sig ner på bänken. Fine tänkte jag och flyttade lite till sidan...sen kom de närmre...jag flyttade lite till.. och det slutade med att de trängde ut mig. Lite lagom jobbigt läge när man känner att "nu tar bänken slut och jag åker i backen".
så det är väl vad jag har att berätta, nu ska jag återgå till Sheldon och hans vänner - älskar dem!
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej