Sometimes the blues is just a passing bird.

0kommentarer

Tagga tre timmars föreläsning om jäkla örat. Hade kunnat komma på säkert tio andra saker som jag hellre hade velat läsa om än just det. Koffein är på ingång och matsäck packad, ska på YOGA efter tolv. Lär slå knut på mig själv eller möjligtvis fastna i en ställning och inte komma upp....Kan bli spännande att se hur det slutar. Det är väl cirkus ett år jag yogade sist, och jag känner på mig att kroppen inte är lika smidig at the moment så att säga. Sen med typ fyra timmars sömn i bagaget kan det bli ännu mer spännande. Jag hatar att inte kunna sova, måste börja röra på mig ordentligt så att jag slocknar om kvällarna. Nu jäklar ska det bli andra bullar, haha eller ja något liknande i alla fall.
Nu dags för borstning av tänder sen ut mot bussen.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej