packa.

0kommentarer

Att packa. Det är ett verb jag helst inte använder. Jag har just nu avslutat tredje ompackningen av min väska. Då jag hade med mig ma&pas megaväska hem för att lämna av den, så uppstod lite problem när allt mitt skulle ner i lilla väskan. Men med lite kämparanda så går allt, jag fick bestämt sätta mig på väskan men det gick igen. Nu är ju nästa problem hur jag ska orka bära denna typ 40kg tunga bag. Men det ska nog gå fint, biff som jag är så att säga...not. Har helt plötsligt hur mycket som helst att göra i veckan, vilket känns jättebra. Middag med Daniel, auskultation, auskultationsrapport, tvätta, städa, umgås med wilma och tobias och få hälsa på bästa Mimmski + mat med hela ligan. Känns som att det kommer bli en kanonfin vecka nere i Lund innan allt drar igång.
Veckan hemma har varit så himla fin. Träffat alla jag tycker om, haft galna utgångar och mysiga hemmakvällar. Så jag är helt klart en nöjd tjej. Nu ska jag försöka trycka ner det sista...någonstans och sen far vi mot kalmar. Lär väl kika in här under tågresan kanske. Öresundståg hela vägen = nada byte= nada väntetid...Pepparpepparpeppar hoppas på att det håller hela vägen i alla fall!
så tack fina Mönsterås för denna gång, så ses vi snart igen!
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej