otroligt produktiv.

0kommentarer

Ni vet hur det är när man läser en bok och efter ett tag inser man att det man läst är samma mening om och om igen. Man får inte in det man läser i skallen. Lite sån är jag idag, fast med anatomin. Jag tänkte vara jätteduktig men det sket sig efter redan tio minuter, datorn var roligare. Sen skyller jag lite på Sara också  som ringde, och det var ju tjugotusengånger roligare att prata med henne än att plugga. Nej men okej, det är inte Saras fel det var helt mitt egna men att prata är alltid roligare än att plugga lustigt nog. Weheartit är också otroligt mycket roligare att bläddra igenom än att plugga och the big bang theory är SÅ mycket roligare än att plugga. Ja så ni ser ju vart jag hamnade, eller ni kanske kan förstå att det inte blev så mycket läst. Snart kommer Hannas kompis Svante hit och då blir det lite hata Göteborg och pizzzaaa = inget plugg.....
Lillebror i somras. sommarsommarsommar. längtar så!




over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej