Luuuund

1kommentarer

Älskadeälskade Lund. Det är så otroligt härligt att kliva av tåget på Lunds central och känna att man är hemma. Som sagt home is where the heart is och det kan ju vara på många olika ställen. Jag tror det är bra att ha många trygga hamnar eller vad man nu ska kalla det. Trivsel är viktigt, faktiskt nästan prio ett om allt ska funka. Säkerhet och trygghet och ja kärlek och allt det där också så klart. Mönsterås är alltid första, för där är säkerheten sen kommer Lund på en stadig andraplats ska jag säga er. Love it.
Undrade dock vem som hade lagt 100kg sten i min väska när jag skulle springa mot bussen...huh blir nog att släpa sig till gärdahallen nästa vecka och träna lite. 

Imorgon är det auskultation som gäller och det ska bli så himla roligt! Elina och jag far mot MAS, Malmös universitetssjukhus vilket ska bli spännnnande!
Nu lite family guy sen sömn!
over and out.
f.

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej