learning how to fly.

0kommentarer

Känslomässig berg-och-dalbana. Panikångest all day long och jag vet precis varför. Dåligt med sömn skapar alltid problem, jäkla sömn. Drömde värsta mardrömmarna i natt också vilket inte direkt hjälpte. vakna somna vakna somna. Det är då man saknar att sova tillsammans med någon, att vakna och inte känna sig ensam utan att man bara kan krypa närmre personen bredvid och somna om. Men sen måste man ju klara sig själv också, yepyep.
Förutom det så har dagen varit himla bra. Har suttit på en tre timmars föreläsning om neruoanatomi som var riktigt intressant! Proffesorn som föreläste gjorde halva grejen, så himla duktig på att förmedla kunskap eller vad man nu ska säga. Sen gick Johanna och jag en sväng på stan, Ica as always. Blir nog VIP medlem där snart alltså med tanke på att jag är där minst 6 gånger i veckan om inte mer. Sen har jag pratat med både Louise och Sara idag vilket var helt otroligt fint!

Just nu ser jag fram emot allt som kommer att hända. IDRE VECKA ELVA KOMMER BLI AWESOME. Fasen vad jag längtar. Har inte åkt skidor på cirkus två, nästan tre årrrrrr och sen att man ska åka med kanonfina människor är ju inte helt fel heller. L Ä N G T A R.
Nahe om man ska vara duktig nu och läsa igenom anteckningarna från dagens föreläsning kanske?
.....eller kolla TBBT? hehee.
over and out.
f.
sommar hade suttit fint nu!

Kommentera

Publiceras ej