in kommer ting.

0kommentarer

TJAHEYHALLÅ
Sitter i köket för tillfället och dricker kaffe, fint som bara den, det är även bra för trötta ögon. Har egentligen inte gjort någon direkt nytta idag mer än att skriva klart min auskultationsrapport. Det kändes skönt! Nu är jag trött på att vara ensam också ska jag säga er, inte för att jag inte trivs med mig själv men det börjar bli tråkigt. Tur är väl det att jag sätter mig på ett tåg mot fina mimmski och helsingborg ikväll, det ska bli SÅ kul.
NU ska jag ner och kolla i brevlådan och se om mina skor har kommit. Tvivlar dock på det eftersom det är söndag idag, och då kommer ingen post....eller? Ska kika för säkerhetsskull i alla falllll.
HEYHALLÅTJA
Jaywalking med Goliath and the Giants är sådär jättebra måste jag också tillägga. Trodde jag lämnat den genrern musik bakom mig men hjärtat klappar fortfarande lite extra för ja vad man nu ska kalla det skate-rock-pop?!
over and out.

Kommentera

Publiceras ej