hem.

0kommentarer

Idag vet ni vad, jäklar i min låda vad effektiv jag har varit! Nästan bättre än igår till och med.
Först föreläsning i neuroanatomi som kan vara det mest intressanta vi läst hittills, förläsaren är awesome! (och världskänd inom strokeforskning...lite coolt!). Sen ner en sväng på stan med Mimmi och Linnea, smakråd vid datorfodral-köp. Hem mot ÖT för att TVÄTTA, oh my säger jag bara så otroligt mycket tvätt jag hade. Två IKEA-kassar med kläder/handdukar/lakan osv. Medan tvättmaskinerna snurrade så for jag runt på rummet med dammsugare och soppåsar, rensade och städade och OJ vad tjusigt det blev! After det så åkte jag och Linnea mot Nova för att leta present till hennes kompis. Det slutade med att jag hittade lite för mycket till mig själv, Carlings hade rea och det var en så himla snygg skjorta som bara skrek på mig...samt en t-shirt...men billigt blev det i alla fall! Men nu ska jag spara till skidresa och annat skojigt som dyker upp!
Se upp i backen för skåne-attacken! Kommer bli galet fint i Idre, längtar som en tok!!

Sitter och bokar tågbiljetter hem nästa vecka. Kom på att jag saknade min kära familj lite för mycket så ska åka hem i fyra dagar och krama på mamma, pappa och Simon (och farmor med). Det blir även råpluggggg då det är tenta veckan efter. Längtar efter att få krama om Sara, joss och tovalova också så klart. Mer än det vet jag inte om jag hinner med då jag bara vill vara hemma. För sen blir det inte hemresa före Påsk så ska därför passa på att kramas extra mycket, det är nog det jag saknar. Tryggheten i att ha mamma, pappa och simonpimon en dörr bort. Jag vet att jag är vuxen och ska klara av att bo själv och allt vad det är. Jag älskar livet i Lund/Skåne och skulle aldrig byta bort det för allt i världen. Men ibland vill man bara få vara hemma och mysa med de man har närmast hjärtat. 
Nu anatomi och sen sova. Imorgon blir det föreläsning i två timmar, sen mot Helsingborg med bästa Mimmski för simning, plugg och jobbbbbb på konserthuset! Awesome indeed.
over and out.
f.
VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PAPPA LILLEBROR.
(jag ser dock helt lost ut men det är smällar man får ta ibland).

Kommentera

Publiceras ej