Happy moment.

0kommentarer

Jag hade tänkt skriva ett långt tradigt inlägg om sånt jag haft i skallen, men så möttes jag av världens finaste gästis-inlägg här på bloggen och alla gråa tankar försvann på ett kick! Vad har jag gjort för att få ha så mycket underbara och roliga människor i mitt liv?! Utterns inlägg här nedan värmde lill-hjärtat något extremt, så fint. Hon är allt himla flitig hon både dammsugar, diskar, går med boxen (som heter cox egentligen), bakar och styr. Haha skrattade mig igenom texten eftersom jag kunde höra hennes röst i huvudet, det var du i ett nötskal and I love it! tacktacktack.
Så jag ska spara mitt tradiga tjat till senare.
UTTERN DU SKA VETA ATT JAG SAKNAR DIG OCH DINA PÅHITT! Roliga människa, hon får mig alltid på bra humör no matter what!

Dagen har förövrigt spenderats hemma hos fina Stina med resten av finaste ligan! Vi jobbade stenhårt, hehe, med vårt grupparbete som ska redovisas på morgondagens seminarium. Efter arbetet stannade vi kvar en stund och snackade massor, kollade på sjuka videoklipp och ja bara hade det allmänt trevligt. Så himla fint med sällskap, och speciellt av de tjejerna.
NU ska jag äta. öva in traukig text och sen sleepa.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej