förvirring innan läggdags.

0kommentarer

Att sakna något inte någon.
Jag tror att jag står på noll. Känner nog ingenting egentligen mer än lycka över det jag har just nu.
Ändå griper den där känslan av förvirring tag i mig rätt som det är och sliter mig åt olika håll.
Känslan av att sakna något, inte någon.
Det känns som att jag glömt något någonstans. Tappat något på vägen.
Det där något är svårt att sätta fingret på vad det är men jag vet att jag någon gång har haft det hos mig.
Den där känslan av att sakna något som man inte vet vad det är, är svår att beskriva. Det är möjligtvis en bit i pusslet som ska på plats, men jag är inte helt säker. För egentligen är jag nöjd med mitt pussel som det är för tillfället. Det passar mig perfekt, som fisken i vattnet så att säga. Ändå finns den där, känslan av att något saknas.
Time will tell jag kommer nog på det snart, men tills dess får jag helt enkelt stå ut med lite förvirring.

som ni märker är det dags för sömn. är helt slut i huvudet.
Pw med lisa,stina och linnea fick avsluta den effektiva dagen, och efter en varm dusch lockar sängen otrooooligt mycket.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej