dreams and lies.

0kommentarer

Tjatjaaa bloggen..........eller inte kanske.
Idag hamnade jag i mitt näst intill "nya andra hem" om man kan säga så. Egen säng och allt, bäddat&klart vilket är svårt att motstå. Det är lustigt hur man kan känna sig så hemma med människor som man egentligen inte känt mer än några månader. Det känns så tryggt på något vis, och man får den där hemma-känslan som man ibland kan sakna tills magen värker. Sen kommer man hit och allt är lätt och roligt, familjärt så att säga med ett finare ord.
Ett försök till anatomiplugg gjordes idag och jag är mer förvirrad nu än innan, vilket inte känns lyckat. Efter det blev det avokadoknäcke och en kopp svartvinbärste innan handboll och sedan möte med jobbet. Fullspäckad dag så att säga eller nästan i alla fall. Det är nog första gången på väldigt länge som jag är trött såhär tidigt.
Därför ska jag ta vara på det och försöka sovaaaaaa.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej