chokladfontän.

0kommentarer

Nyduschad och trött sitter jag i sängen. Emmy har åkt mot huvudstaden efter ett dygn i Lundet. Gårdagen var kanonfin med skype, massa prat, tacos (UTAN avokado..), chokladfontän, skratt, spel och trevliga människor. Det blev en fullsmockad lägenhet igårkväll då Hannas fontän skulle invigas. Godis, frukt och massa annat gott doppades i den ljumna chokladen som for upp och ner i fontänen. Det gick inte sådär asbra med en vit-helg kan jag ju säga men jag sparar det till nästa vecka då jag bara ska vara hemma på Hästskovägen. Kul var det allt i alla fall och kvällen avslutades med en Hanna på gitarr och allsång, typ. Mycketmycket trevligt!
Idag har jag ingen direkt aning om vad som händer och fötter. Johannaaa är duktig och tränar men jag sparar det tills efter helgen. Det blev trots allt ganska mycket motion i veckan som var, mycket för att vara Frida Andersson i alla fall, yoga, simning och power-walking (Y). Neeeeeeeeeeeeehe om man ska trotsa den illaluktande hårfönen lite och fixa frillan?
over and out.
f.
London .

Kommentera

Publiceras ej