Vader

0kommentarer

(skulle postats inatt men ngt blev fel)

Här nedan ser ni ett exempel på en person som är precis lika knäpp som jag är. Jag skrattar så mycket att magen får träningsvärk. Det är så otroligt roligt.

En timmas röstföreläsning med den mest inspirerande logopeden ever!! Jag vill bli som henne när jag blir stor, lätt. Sen en heldag i Helsingborg med Darth Vader som ni kan se. Galet bra. Jobb på konserthuset har vi också hunnit med, Vader och jag. Kan vara så att det är bland de
roligaste jobben jag har haft. En 70+are stötte lite fint på mig vilket jag sen fick höra hela kvällen. Dessutom bjöds det på garderobsavgiften ikväll och det var så mycket "åååh-ande" och lyckorop att jag nästan trodde att vi var i Småland (snål-land) där alla är glada för att spara heh. Fint indeed.


Nu sömntime i bästa extrasängen.
Over and out
f


UTTERN DU ÄR FÖR HIMLA BRA!!
Så kloka ord min fina vän lämnat här i inlägget under.

Kommentera

Publiceras ej