tisdag.

1kommentarer

Dagen började med scones på delphi hos Lisa med fina människor. Det följdes även utav några timmars anatomiplugg, lärorikt och förvirrande indeed. Sen for jag mot Helsingborg och hem till Mimmski. Här har vi försökt oss på lite plugg, pratat och ätit (för mig) en ny rolig maträtt som blev döpt till svensk-tacos. Skrattade så att jag fick kramp i både mage och käke när det spårade ur totalt angående hur familjen Jacobsson firar födelsedagar med sång i stämmor och sverigedräkt på. Alla-hjärtans-dag-firandet ska vi inte ens gå in på haha, så himla underbart.
Jag är tro det eller ej helt slut och megatrött, det var väl allt skratt kanske som fick huvudet att slappna och faktiskt känna att man behöver sova. Det är märkligt egentligen, har sovit som en stock hela helgen hemma, sen igår i Lundet så sov jag jätteoroligt...Brukar sova som en stock även här i Ramlösa, så hoppas på att det blir så. Ska kolla upp om jag möblerat min säng fel i Lund, haha kanske går emot några magnetfält som stör sömnen...eller? Klockan ringer tidigt imorgon och då väntas sång för Mimmski som fyller 21 år (woopwooop!!) och sen jobbbb fram till 12, sen hem hit till Ramlösa och plugga lite + baka kladdis för sen kommer lite gäster. Spännandespännande.
Nehe får väl sova nu så att jag är pigg imorgon och kan sjunga fint haha.
over and out
f.
värme skulle sitta fint nu, tack.

1 kommentarer

Louise

08 Feb 2012 17:11

Du är bäst <3 <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej