Tåågeeeet

0kommentarer

Varje gång jag åker tåg får jag känslan av att vilja sjunga "tingelingetåget går ut i vida världen och den som inte supen tar får inte följa med på fäääärdeeen..." hehe men inga supar här inte! Fast sjunga och åka med får jag allt i alla fall. Jaha sitter i supertåget (ni vet ett av de där gamla från typ 70-talet), rullar just nu genom Småland och det är skogskogskog. Det är kanonfint väder utanför fönstret men apkallt!!
I Kalmaret väntar bästa lillebror på mig, vi ska åka busssss hem ihop då han varit i skolan all day.


Huvudet känns segt då det var föreläsning om rösten vid 8a imorse och sen föreläsning om vår artikulationsapparat! Det ni! Den förstnämnda vad klart roligast och ingår i kommunikationsstrimman som går genom hela vårterminen. Hon som föreläste jobbar som logoped på avdelningen i Lund och hon var SÅ rolig. Som Johanna sa idag "detta är så kul och det känns så rätt!!" och jag kan inte annat än att hålla med! Vi har tre och ett halvt år på oss att bestämma inriktning vilket känns bra då allt (typ) är intressant!

Nu väntar en helg i måset, ska ladda batterierna inför nästa vecka. Det känns som att det kan behövas då veckan ska innehålla pluggplugg, kalas, dans, jobbbb, TENTA och sist men absolut inte minst utan mer störst TOGAPARTY!!! Längtarrr så.

Over and out.
f

Kommentera

Publiceras ej