T r ö t t

0kommentarer

Idag är också en sådan där dag då jag hade velat stanna i sängen och dra täcket över huvudet. Ångesten som fonetiken för med sig gör att jag inte riktigt kan slappna av. Jag försöker skjuta bort tankarna, men misslyckas. Jag blir sur på mig själv för att jag irriterar mig så på vår föreläsare. Men hon är hopplös. Så otroligt hopplös.

Idag är en sådan där dag då jag inte riktigt pallar med att vara trevlig eller småprata. Men vi klistrar på leendet och försöker iaf, för det är så man gör.
En dag som denna hade jag velat sitta hemma på hästskovägen och slö-titta på tv eller cpa-loss med lillebror. Han är nog den jag saknar mest atm. Men till helgen kommer bästa ma&pa och jag längtarrrr så!


Don't be so quick to judge, you only see what I choose to show.
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej