en miljon saker.

0kommentarer

Jag skulle nog högst troligt kunna komma på cirkus en miljon saker jag hellre vill göra atm än att läsa fonteik. MAHY GOD vad det är tråkigt. Det är så tråkigt så att jag nästan avliiiider. Jag ska till och med städa mitt rum nu bara för att låta tiden gå lite till innan det att jag måste sätta mig med skiten. JAG VILL INTE..lägger mig ner på golvet och skriker som ett litet barn. typ. Eller inte, men jag kunde ha gjort det. Vi hade röstlabb idag. Lyssnade på massa vokalljud, OOOoooo ööööhhh ååååh aaaah aeeee iiiyyy yyyiiii  yeee oåååååå oooåååooo ööööeee osv. Man blir störd i huvudet. Helt otroligt. Till slut lät ju alla jäkla ljuden exakt likadana. Som tur är har jag två stjärnor i min grupp. Två stycken som jag kan slippa ångesten tillsammans med och bara skratta åt det istället. Johoney och Mimmi, de räddade eftermiddagen LÄTT!
Over and out
f.
hehe.

Kommentera

Publiceras ej