Dream

0kommentarer

Drömmar drömmar drömmar. En verklighetsflykt och ett sätt för hjärnan att sortera alla intryck man upplevt under dagen. Det kan vara en yttepytteliten sak som man knappt märkt av att man sett/tänkt på under dagen som sen hoppar på en i drömmarna. Jag fattar verkligen inte varför jag bryr mig. Jag vill inte bry mig om det längre och jag hatar att det kommer åt mig. Det är lagt åt sidan för att aldrig plockas fram igen men så kommer det där när man knappt är
medveten om vad som händer. Det slår till och lämnar spår. Dumma dumma spår. Jag vill inte ha tillbaka det som var då, never ever men ändå låter jag mig påverkas. Skakar på axlarna och går framåt.

Idag är det tre timmar fonetik som jag fortfarande spyr på. Tenta om en vecka och det känns lagom skoj. Men ser fram emot helgen då ma&pa kommer, det blir ett bra avbrott från plugget. Kanonfint!

Over and ouuut
F

Kommentera

Publiceras ej