don't worry be happy

0kommentarer

O'boy o'boy o'boy vilket vackert väder. not. Men det jag känner är att jag behöver återgå till positiva-energi-sprutandet. Inga mer sura miner och inga mer ångestkänslor. Nu jäklar. Tenta imorgon men vad gör väl det om hundra år? INGENTIIIING (klappklapp) IINGENTIIING. Så är det. Det som händer imorgon behöver man inte oroa sig över idag. Känner mig nöjd med min återfunna tankebana. I've missed it, på riktigt. Ingen ångest för fem öre. Skiter det sig så skiter det sig och då får man ta det då. The big bang theory fick mig på banan igen + ett kick asss sms. Nu ska jag duscha sen blir det sömn tror jag. Kanske att jag övar på att knyta togan....eller sova lockar nog mer när jag tänker efter. JAJA. Nu duch sen något av sömn eller toga.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej