broccoli.

0kommentarer

Jag har krängt ett helt broccolihuvud själv. Jag brukar göra det när jag tycker jag ätit lite för onyttigt..för att väga upp lite, bra för samvetet så att säga. Knäppt egentligen vad man får för sig ibland. Typ som att klappa sig fyra gånger i ryggen när man kliver på a-brunnar. Det är som att det sitter i ryggmärgen man bara måste göra det. K-brunnar ska man kliva på. Sen måste jag alltid kolla så att dörren är låst minst två gånger, ticks it is. Har säkert en massa annat lustigt för mig mer som jag inte riktigt kan komma på nu.

Jaha annars händer inte allt för mycket just nu. Försöker få tiden att gå till klockan nio då jag ska möta upp lite folk på Wermlands för pubhäng. Var ute i regnet innan och flängde på stan. Det blev en fika med Lisa, fint mos. En kaffe på Waynes som inte alls var lika äcklig denna gång som förra gången då jag höll på att klökas. Nu gick det glatt ner, kanske har de en ny sorts bönor?
Jag får väl dra en power-nap eller något så att tiden går.....eller kolla på serier.
Jag tror i alla fall att mitt maskeraddilemma är över. Det kommer nog bli braaa. Kul blir det i vilket fall som! Jaja nu ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej