2008.

0kommentarer

Har ni någonsin känt att det skulle vara skönt att bara få fly ifrån verkligheten ibland? Bara för ett tag få försvinna och slippa vara. Kanske sätta sig på ett plan till ett land där ingen känner igen dig och du bara kan vara. Eller bara helt enkelt åka någonstans där du bara kan vara dig själv hela tiden, slippa tänka på allt som är hemma, bara få komma bort. Jag tror alla behöver få fly ifrån sin egna verklighet ibland, få byta lite miljö, träffa nya människor och bara vara. Det är nyttigt för då tar du vara på det du har här hemma mycket mer sen när man kommer tillbaka. För ibland kan man få nog utav allt som bara är hela tiden. Man måste bryta mönstret lite ibland, det är bra med lite omväxling. Det är i alla fall något jag tror.

Detta skrev jag någon gång under hösten 2008.
Tänk att jag inte visste då hur rätt jag egentligen hade/har. Det stämmer så himla väl in på hur allt är och hur viktigt det har varit för mig att få miljöombyte under de senaste åren. Det är så otroligt viktigt att bara få vara och slippa tänka. Att få dansa utan att någon bryr sig eller att få skrika så högt man bara kan utan att någon lyssnar. Ibland är det skönt. Att bara få vara.
Nu ska jag sova.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej