Trötttt

0kommentarer

Trött tjej. Ligger på soffan och funderar på om jag orkar duscha...ja ni ser hur illa det är. Praktik all day, lika jättekul som alltid! Deppigt värre att det snart är slut. Trött på grund av dålig sömn hos pojkvän. Hans kombo skulle med ett aptidigt flyg så vaknade redan runt fem imorse..buhu. Men jag klagar inte, hade trots allt bästa killen bredvid mig.

Annars så har Mimmski och jag hälsat på barnen som vi ska ha hand om i helgen på Christmas carols. Supersöta allihopa. Åh det kommer bli en så fantastiskt bra helg!!!! Julsånger i mängder, häng med bästa Mimmi och avslutar den tillsammans med Joel på tivoli i Köpenhamn.

Ojojoj nu är jag trötttttt. Roligaste programmet på svt sen sömn! För imorgon ska jag tvätta. Finaste Johoney ska guida mig till tvättstugan, tacka vet jag vänner!! :)

Over and out
F

Kommentera

Publiceras ej