sleeeep.

0kommentarer

Ska snart sova. Fastnade bara lite framför dokumentären om Roxette som går på svt. Fantastiskt egentligen hur stora de är. Vilken kämpe hon är Marie Fredriksson!

Är lite sådär allmänt bubblig hela jag. Världens finaste Joel är nu bara cirkus tio minuter bort istället för tolv timmar. Det känns rätt jättebra kan jag lova. Längtar tills "morgondagen" som egentligen är idag. Lycklig tjej indeed. Tänkvadmankansaknanågon.

Har hunnit träffa Glennie en sväng också! Fina fisken. Extrastolarna är nu ute på vift med henne några kvarter bort. I tryggt förvar såklart.

Nu ser jag fram emot morgondagen. Kikar på klänningen som världens bästa mamma fixat till längden på, den känns nu superduperbra! Ska bara klara av att vandra runt i klackaskor en hel kväll...mina fossingar lär dö onda fotdöden...buhu. Men ska man vara fin så får man lida pin...eheeh.

Hoppas ni får en alldeles fantastisk nyårsafton och en underbar start på 2013 mina fina vänner!
(Johoney, jag håller ett öga på din lya nu när jag är på plats! Än så länge ser allt ut som det ska! ;) Grannvakten till din tjänst!).

Nu ska jag blunda så dagen kommer snabbiiiigaaaast.
over and out.
f.

Kommentera

Publiceras ej