skratt.

1kommentarer

Sitter här hemma och skrattar för mig själv. Bästa Sara har skickat årets roligaste julhälsning hahaha. Åh som du gjorde min dag fina vän! Den kommer förgylla många tråkiga moments vill jag lova.

Annars så laddar jag inför fika med före detta roooomieeeen Hannski. PBL är fixat och städningen gick snabbt. Nu är det bara kakbak kvar sen så är allt kirrat. Ska även börja packa för hemfärd ikväll då denna veckan har för få timmar. Morgondagen kommer vara fullsmockad av först skolarbete och sen kvälls/nattjobb i bästa Helsingborg. På onsdag är det seminarium och paketshopping/mys med pojkvän. Torsdag = sista praktikdagen, snyftsnyft och sen går tåget hem mot Måset på kvällen. Time flies helt enkelt. Det ska bli så himla mysigt att komma hem och få vara med familjen lite. Träffa kompisar, vissa har jag inte sett på FEM HELA MÅNADER helt sinnes, och sen titta på tovalovas nya vardagsrum. Utgång, glöggmys och hemmakvällar = me likey!

Nu matdags.
over and out
f.

1 kommentarer

sara

17 Dec 2012 16:21

åh vad jag längtar tills du kommer!! lycka till på seminariet hjärtat :))

Kommentera

Publiceras ej