JULLEDIGHET

0kommentarer

HEJHOPP I STUGAN!
Jag lever och mår bra. Lite sådan där hormonskallebank bara, alvedon är min bästis. Jag rullar typ fram. ÄTER HELA TIDEN. Har typ fått magkatarr igen bara för all mat haha. Skoj att man töjt ut magsäcken och så ska man tillbaka till Lundet där mammas&pappas mat inte finns......KOMMER HUNGRA IHJÄL. Men sen tänker jag att den drar ihop sig till den normala storleken efter någon vecka utan lussebullar och enmiljonfikor + matmatmat. Så jag hoppas att jag slipper svält. Heh.

 

Annars då? Johosedu, imorgon är det den årliga bowlingen med ligan här hemma. SUPERFUN. Kommer nog dock förlora och inte kunna gå på lördag för träningsvärk (jagärsåsjukligtotränad..). Men det får det vara värt. En shot eller två på det så mjuknar man upp. Finafisken. På lördag ska jag mysa med lillebror, han vet inte om det än men det har jag bestämt. Sen rullar tåget mot älskade Lund på söndag eftermiddag för nyårsfirande. Ska erkänna att det är något jag längtar sådär apigt mycket över (HAHA längta över?! sicken felskrivning...Längtar EFTER ska det ju vara..). För att i Lund finns det en Joel, eller okej han lär väl dyka upp samma kväll, men ändå. Det ska bli himla fint/mysigt/roligt och allt det där. Hoppas på att få träffa den där bästigaste helsingborgstjejen också innan jag rullar tillbaka mot smålandet för tentaplugg delux.

Nu ska jag övertala lillebror om syskonkväll sen sova.
over and out
f

 
Grabbarna grus och jag. Får se till att supa dem under bordet imorgon så jag kan vinna bowlingen....heh.

Kommentera

Publiceras ej