Julgranar

0kommentarer

Dagens händelse: familjen allergi har skaffat riktigt gran för första gången på typ 18/19 år, typ sen Simon kom till världen. Superfin är den också ska tilläggas! Men det var lite meck med ty få den på plats vill jag lova. Då vi de tidigare åren haft plastgran så blev det liiiite problematiskt när pappa försökte pressa ner den riktiga, bra mycket tjockare stammen i plastgransfoten...sen när jag står där och tittar slår det mig plötsligt: vatten! Vart sjutton ska vi hälla vattnet? För visst måste en levande gran ha just vätska för att inte dö alldeles i förtid..? Haha. Så jag påpekar detta för min fina pappa som kliar sig lite i huvudet och inser tabben. Plastgranar = inget vatten = ingen vattenhållande fot. Levande gran = stort behov av vätska. Tur att ICA finns kan jag säga för nu står granen tryggt med vatten i uterummet!

Nyss hemkommen ifrån Rydie där det bjöds på glögg och massa annat gott ikväll! Supermys och jättekul att träffa tjejorna igen!

Nu sova.
Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej