VARMT.

0kommentarer

När jag satte mig vid frukostbordet innan så stod termometern på 27 helt okej tänkte jag men inom en halvtimma har den stigit till 34 (!!!!!!) grader!! Helt sinnes. Jag som ska sitta instängd på BMC hela dagen då jag verkligen måste plugga. Bajs på asfint väder. Menmen det är ju kul för alla er som är lediga, hoppas ni får en fin dag!
Det är skönt att vara tillbaka i Lundet. Kvällen igår bjöd på supermysig middag hemma hos Hannas kompis Sara tillsammans med några roliga tjejor. Himla fint! Packat upp nästan allt och fixat lite. Ikväll får vi en inneboende nämligen Hannas kompis Erik (räkan), superfun! Dessutom kommer Joel också, iihii känner mig som en fjompig fjortonåring för jag längtar så, men det får man känna sig som ibland tycker jag.

Nu är det 35 grader...jag kommer nog smälta bort under min cykeltur på cirka 10 minuter till BMC. omg.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej