TJENNA!

0kommentarer

Back. Hemma. På kontoret. Uttråkad.
Ebbas lag vann D-finalen igår. Medalj och pokal fick följa med hem, lyckligt indeed. Fick åka med finaste familjen Körge hem, slapp alltså tåg. De hade varit på fotbollscup i Helsingborg hela helgen, himla smidigt.
Jag känner mig alltid tom på något vis när man har haft en helg fylld med fantastiska människor och roliga upptåg. Två ultrabra helger på varandra, det är inte illa pinkat det inte. Bakken var awesome, barn på nytt. SÅ ROLIGT MED KARUSELLER! Kräftisen med, myspys. Igår blev det fotboll hela dagen tillsammans med Mimmskis "andra hälft" Oskar och Viktor. Ebba spelade som sagt cup och det blev oavgjort i båda matcherna men sen kickade de allt på straffarna och vann D-slutspel! Sen blev det mängder med godis och prat i bilen hem, efter donken i Ljungby slocknade kusinbarnen och jag slumrade till i baksätet. FINA FISKEN. Var hemma sent, men det var väldigt värt att få sällskap istället för att sitta på ett tråkigt tåg själv.

Saknar nu alla ännu meraaaaa nu men som sagt bara två veckor kvar så ska se till att njuta av mina fina här hemma de sista veckorna innan det är skåneland igen.

vet inte hur jag ska underhålla mig en hel jäkla vecka på jobbet. SÅ SEGT. Menmen.
over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej