Time flies

0kommentarer

Sista natten på hästskovägen för några månader. Haft en underbar helg med 50, 22 och 20årsfester! Firande och skrålande. Massa mys med människor som är sådär extraextra jättebra. Sommaren har flugit förbi och imorgon beger jag mig mot skåneland igen. Laddad inför hösten till 110%!! Älskade Lundet. Sommaren i Måset har varit fantastiskt fin med massa upptåg och roligheter. Time flies när man har kul!
Sista dagen har bjudit på högsommarvärme med över trettio grader, sinnes varmt! Fortfarande runt 20-25 grader ute. Smälter....
Föräldrarna ska fira tjugo år som gifta i Helsingör, därav tidigare färd mot skånelandet. Härligt med bil istället för tåg. Speciellt då jag har så otroligt mycket packning.

Ska nu sova då klockan ringer ganska tidigt imorgon. Om 24h sover jag i världens skönaste säng och om 48h har jag finastefinaste killen bredvid mig LÄNGTAR SÅ!


Over and out och godnatt
F

Kommentera

Publiceras ej