Tiissssdagg.

1kommentarer

Igår kom ma&pa hem. Asbruna efter en vecka i 35gradig värme. Jag fick en finfinfin svart skinnväska och en finfinfin sjal, happyhappy indeed. Men det bästa var så klart att de kom hem. Sajmon och jag hade flängt runt i huset med dammsugare, skurborste, fixat mat och bakad kladdkaka. Älskar att överraska med sånt, för man vet hur mycket de uppskattar allt.


Annars då? Jotack det är bra. Sista veckan på jobbet nu (SKÖNT). Sitter och reder ut ännu en funnen pappersbunt. Hatar papper. Pimplar kaffe gör jag också. Magen verkar inte ha något problem med det så jag bara kör. Körkör.

Dansapausa spelas på radion och jag blir alldeles lycklig och glad. Om tre veckor drar nollningen igång och det ska bli så JÄKLA KUL! Jag längtar efter lägenheten, att kunna sitta med en kopp kaffe på balkongen och tjuvkika på fotbollsspel. Jag saknar Lundet och att cykla igenom lundagård, förbi domkyrkan och ner till stortorget. Jag saknar till och med att gå och handla på ica malmborgs. Jag längtar efter mysiga höstkvällar med te och tjejsnack. Längtar också efter att få kramas lite(ganska mycket) med den där fine killen. Jag längtar efter en vardag med rutiner. Men som sagt först ska jag plugga aset av mig innan tentan, vill inte ha den kvar sen, den ska bortbortbort. Jag ska även mysa med ma&pa&sajmon. Krama på tjejorna här hemma, massor.

Snurrigt inlägg som vanligt.
over and out
f.

1 kommentarer

Lajsa

07 Aug 2012 10:33

Saknar dig med och längtar också efter höstkvällar med en kopp te... Men snart så!

Svar: Snart så snart så är det dags! :) Du får tjoa när du är i Lundet igen, jag kommer ner runt den 23e :)
Frida

Kommentera

Publiceras ej