telefonproblematik.

0kommentarer

3 och jag är inte bästa vänner idag. Tydligen har någon klippt av en sladd någonstans norrut och då strular det för oss söder ut. Typiskt. SÅ om någon (TYP UTTER) får en miljon sms av mig snart så betyder inte det att jag försöker telefonterrorisera utan bara helt enkelt att jag försökt uppdatera det sms jag ville ha skickat för flera timmar sen X antal gånger under kvällens gång. Fick även ringa Joel och förvarna så han inte trodde att han börjat träffa en smsgalen-psykfallsvarning-tjej. För börjar det trilla in cirka tio sms på kort stund, ja då hade även jag undrat vad felet var hos den på andra sidan luren. MEN nu vet ni det, jag är inte smsgalen utan det är bara nätet som hängt upp sig lite. heheeeeeee...eller? (haha nä det är sant, lovar).



Förutom det så vill jag tacka Johoney som delar med sig av sina MEGABRA anteckningar. De är guld, du är guld. Just so you know it.

Nu sova för imorgon ska jag plöja igenom en ny hög av fonetik, wohoooo.....ehe.

over and out
f.

Kommentera

Publiceras ej