Snart sömn

0kommentarer

Slocknade innan och ska återgå till sömn strax. Satt och kollade gamla bilder och kom över de nedan. Älskar att se lyckan som en servett på huvudet kan skapa. Jag har ett svagt minne av detta och det var kalas. Rydhage var också med men tror att hon besökte toaletten då detta kort togs. Alla skrattar av ren glädje. Så roligggt. Sen bilden under är bara lite cool. Älskar min blåa hjälm och att tove, Dea och jag ser lagom fräsiga ut med varsin glass. Fina 90talet. Time flies. Helt sjukt att det är cirka 16-18 år sedan dessa foton togs. Helt sinnes egentligen. Märkte av det igår när kusinbarnet Elias frågade vilken klass i gymnasiet jag gick i...och jag försökte förklara att jag gick på universitet/högskola och han svarar "åh men jag visste inte att man kunde gå så långt". Vilket stämmer, för när man var tio hade man ingen aning om hur det var. Man såg bara de som var äldst i skolan. Niorna och gymnasieeleverna var störst. Åh. Kan sakna det massor ibland. Men sen är jag så glad för det jag har nu. För det är faktiskt belöningen av alla de år man slet innan. Alla betygen och läxor är ju faktiskt det som har lett mig till den plats jag är vid idag. Häftigt egentligen. Med de tankarna ska jag nu återgå till söööömn zzZzZ. Over and out f

Kommentera

Publiceras ej