Rädsla?

1kommentarer

Hjärnan är mos efter en dag av plugg. Svävar iväg i tankarna ibland, att dagdrömma är en av mina bästa sysselsättningar (Precis som Lisa skrivit så bra om i sin blogg). Det är ett sätt att få fly verkligheten lite och vara någonstans hos någon man kanske saknar. Kanske saknar man någon jättemycket att det är svårt att tänka på annat. Rädslan för att vara för mycket tar över ibland och huvudet går på spinn. Jag borde släppa de tankarna, jag vet. Men ibland är det svårt att inte låsa sig. Att vara rädd eller oroa sig i onödan blir aldrig bra. I know. I know.
Så därför skaka vi lite på huvudet så de där känslorna försvinner. Jag mår så bra just nu att jag blir rädd för vad som kan röra om livet. MEN som sagt sånt kan man inte sitta och oroa sig för nu. För som vi fått veta så många gånger, livet väntar inte på någon eller något.

Därför ska jag nu åka bort mot finaste kusinbarnen och se om Ebba vill ta över några av mina klädesplagg som jag icke använt på ett år. Tror vi har lite samma stil/smak så det ska nog bli kalas!

Over and out
f

1 kommentarer

Lojsi

17 Aug 2012 20:25

Njut av att må så bra, mi love. Det förtjänar du mer än någon annan, och det är ju faktiskt den bästa känslan i hela världen. Du är bäst, finast och underbarast och den som har dig så nära borde (och gör med all säkerhet) skatta sig lycklig.

Kommentera

Publiceras ej