Lundet

0kommentarer

Om en och en halv vecka får jag träffa alla finafina och saknade människor igen! Längtar så mycket att magen gör ont. Jag ska också få krama om den där väldigt saknade killen...längtar halvt ihjäl mig. Jag saknar lundalivet och MIN SÄNG!!!!!! My god. Tre månader utan världens skönaste säng. Iofs har jag börjat gilla den hårda 90cm-sängen jag "fått" här hemma...Men ingenting går upp emot min bästa som står i rummet på Musikantvägen.

I helgen ska jag krama sönder alla bästa här hemma. Alla ska åt olika håll. Tillbaka till verkligheten och livet på något vis. Någon ska börja på ett helt nytt kapitel och jag är så exalterad över detta, för jag vet att du kommer att älska det!

Jag längtar efter höst, vilket kan vara första gången någonsin. Men det är bara för att jag har en känsla av att denna hösten kommer bli sådär jättebra och vara fylld med roligheter.

Godnatt over and out
f

Kommentera

Publiceras ej