Lista. Tråkigt. Jag. HEJ.

0kommentarer

Du heter? Frida eva emelie Andersson
Smeknamn: fisen, fritz, fritzy, fia, Frey, kräket (haha)
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Oj, olika tror jag men den där tears in heaven väcker ofta tårkanalerna.
Beroende av? Sömn, Närhet och avokado.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är en bra vän, lyssnar och stöttar. Att jag är glad.
Hur imponerar man på dig? Var dig själv, alltid.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ja men det blir ju toppen! :) Hörs sen! Kram
Var bor du? Lundet men familjen bor i Måset.
Trivs du där? Älskar det. Båda två lika mycket men på olika sätt.
 Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, Halluuuu eller Hej det är Frida.
Vem ringde du senast? Jobbarkompisen Anders
Brukar du komma i tid? Oftast
Hur känner du dig nu: Trött, hungrig men även väldigt lycklig.
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte riktigt, ganska varierat.
Vilken outfit ser man dig i till vardags: Jeans linne/tröja och någon sorts kofta + sneakers/converse.  
Vilken outfit ser man dig i på fest: Varierar det med beroende på humör.
Vad saknar du: Joel, alla i älskade Lundet, kusinfisen, solen och vissa här hemma som jag inte sett på megalänge!!!  
Hade du en bra kväll igår: Väldigt bra!
Favoritdryck på morgonen: Svartvinbärsjuice och proviva (KAFFE!)
Är du blyg? I vissa situationer, men inte ofta.
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället. Men jag borde. Lite pw och spring räknas icke..
Är du nöjd med ditt liv? MYCKET
Är du bortskämd? Nej, inte direkt.
Vad gör du i morgon: Jobbar sista dagen på OKG/Erichs Armatur. Sen 40års fest för kusinen woopwoop.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är däremot något jag är bortskämd med, har världens bästa vänner!
En speciell dag du minns: Oj, har så många bra dagar.. Men kanske den 25e juli i år då jag åkte till Norrladet för första gången eller BAKKEN förra lördagen, SÅ KUL.
När grät du senast: När jag fick i mig mjölk sist, så otroligt ont i magen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sparat och gjort något fint för la familia.
Vill du gifta dig? Ja det vill jag nog allt, men inte än på cirkus sisådär 10 år kanske.
Vill du ha barn? Jodå, men inte än på ett bra tag.
Är du musikalisk? Sjunger i duschen. Kanske lite. Vill gärna tro att jag är det iaf haha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Något kallt
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp, men det var länge sen.
Vad har du för TV-kanaler? Ska man alltså räkna upp alla här?? MÅNGA.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Australien
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!Kan inte dricka äppeljuice, kräks.
När röstade du senast? 19 september 2010 (???) Minns inte riktigt....
Har du vunnit en prispokal någon gång? Tillsammans med hanbollen.
Kan man vara vän med sitt ex? Väldigt tveksamt. Kanske
Hur ser du på fysisk träning? Härligt, när det väl blir av...hah
Tänder du på något ovanligt? Haha nej.
Är du kär? Jag tror allt det ska jag säga er.
Skulle du säga nej till sex idag? Ytterst tveksamt. Troligen inte haha.
Vem av det motsatta könet sov du hos sist? finafina Joeeel.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? Cirkus 4 tror jag.
Piercingar: Misstänker att både naveln och öron har vuxit igen..men där satt det pärlor innan.
Tatueringar: Nope inte ännu iaf.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte just nu. För jag älskar skånelandet och Lund.
Dricker du alkohol: Yes indeed..
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren(den blå).
Vad är du rädd för: Att bli helt ensam/att vara ensam. Även ormar, getingjäklar och äckelspindlar.
Film du hyrde: Hur många lingon finns det i världen - SÅ BRA.
Film du köpte: Minns inte riiiktigt.
Låten du lyssnade på: Ehe, kollade rixfm igår in Kalmaret så fastnade för britten Olly Murs, han har gått varm på youtube all morning..
Tv program du tittade på: OS, friidrott tror jag det var,
Ärr du har på kroppen: Några små skärsår efter dum rakning av ben, myggbett och lite rivsår.
Personen du fick mail av: Saaaraaaaa
Personen du fick brev av: Erichs Armatur, lönebesked huhu
Personen du fick sms av: Joeeel.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I måndags.
Saken du köpte: Tavlor och armband ifrån www.ungcancer.se
Vad har du gjort idag: Kokat kaffe, kört till jobbet, satt mig vid datorn där jag nu sitter, ringt och jagat folk...ja typ det.
Hur tidigt stiger du upp: Vid jobb cirka halv sex annars kanske runt 10-11.
Vad är du allergisk mot: Mjölkprotein, jordgubbar, kiwi, nickel, pollen + vissa färgämnen.
Var har du ont: Nackeeen.
Använder du hårspray: Lite ibland. Haha. Vilken fråga.

Kommentera

Publiceras ej