Åhus

0kommentarer

Är i Åhus med fina tjejorna och det är fina fisken. Idag har vi inte gjort många knop utan mest jäst i tvsoffan/sofforna samtidigt som vi tryckt massa ontttigheter och glott på tjejfilmer, underbart välbehövligt. Igår solade vi lite och handlade mat så att vi kan klara oss undan en naturkatastrof haha..man kunde tro att det var därför vi bunkrade upp menar jag. Men gott liv indeed. Tentan vet jag inte alls hur den gick. Är dock så otroligt glad över att ha kompanjonen vid min sida då vi as always tänker lika.

Nu ligger jag i mitt "egna" lilla rum och ska snart sova. Imorgon eftermiddag packar vi ihop och far hemåt igen. Då ska jag gå och attackpussa en viss mr för efter alla kärleksfilmer idag så längtar jag efter honom något otroligt haha. Men nu lite mer bokläsning ur "boktjuven" som min fina mamma gav mig sen sömn.

Over and out
f

Kommentera

Publiceras ej