Söndag

1kommentarer

Jag sprang ner till sömvägen innan för att säga hejdå till folket. De skulle ha filmkväll ikväll...men då Moltaz har återvänt ifrån USA och inte festat på väldigt länge så blev filmkvällen förfest istället och det langandes fram mintu, vin, öl och cider. Gänget var taggade till max! De är med säkerhet på väg till Kalmar för att köra all in och det sved lite i hjärtat när jag kramade dem hejdå och traskade upp till Hästskovägen igen. Tidig uppgång imorgon och sen bär det av mot bästa Lund på eftermiddagen. Så det känns ändå som rätt val att avböja en utekväll och köra på nykter hemmakväll med ma&pa istället. Just nu frukt och te, jag kan säga att jag har ätit mig igenom dr senaste dagarna haha.
Nu ska jag återvända till film.
Over and out
f

1 kommentarer

Utter

09 Apr 2012 16:55

Oooooh, fina fina du!! Vad jag redan saknar dig :) Var bar tvungen att säga det. härlig bild på oss. Längtar nu till sommaren. Puss bästa <3

Kommentera

Publiceras ej