Kaffe

1kommentarer

Kaffe är något jag tror att jag skulle ha ganska svårt att leva utan. Inte det att jag måste dricka det utan bara för att det är så himla gott. Det är även en social grej det där med kaffe, samt att man i alla fall inbillar sig att man blir piggare. Sen om det är äkta eller placebo är en annan femma. Jag sitter här med fonetikplugg över hela köksbordet. Röst, akustik och roliga omtentan i talproduktion. Ett häfte utläst och ska nu ta mig an nästa, blääää. Mamma har satt fram ett paket wafers med chokladsmak på bordet och jag undrar om det är meningen att jag får äta alla eller ett test och se om jag bara kan ta typ ett eller två kex...hmm. Nu ska jag kanske inte kränga hela paketet men ni vet hur det är, tar man ett är det svårt att sluta haha. Snart blir det Kalmar med mamma iaf sen kanske hem till tove och kika på när hon bakar.

Nu blir det fonetik igen.
Over and out
f

1 kommentarer

UTTER

02 Apr 2012 17:06

Kaffe är det finaaa!!! Snart ses vi fritzyy!!! Jag längtar, vad sägs om en kopp på onsdag :D ?

Kommentera

Publiceras ej